Confesiunile unei Livrari la Domiciliu
“Mai-a-hii, Mai-a-huu, Mai-a-haa
Alo, Alo, Sunt eu, Picasso, Ți-am dat bip și sunt voinic, dar să știi, nu-ți cer nimic.
Vrei să pleci dar nu mă, nu mă iei, Nu mă, nu mă iei, nu mă, nu mă, nu mă iei.”
***
Alo, Alo, chiar nu sunt Picasso. Sunt EU… Livrarea la Domiciliu. Si sunt fericita! Atat de fericita incat nu mai pot tine pentru mine secretul si trebuie sa ti-l spun. Tie, livrarii la domiciliu care inca se chinuie, care nu traieste intr-un restaurant inteligent… care inca nu intelege semnificatia vietii ei.
Ei bine, nu am fost intotdeauna asa. Am fost si eu ca tine. Micuta, slabuta, fara nici un sex-appeale. In orice clipa ma priveai, te cuprindea tristetea. Poate de mila mea, poate de mila Creatorului meu.
La inceput a fost dorinta. Si din ea am aparut eu, ca o zeita din spuma marii. Si mi s-a spus… livrare la domiciliu.
Initial, eram complet nereusita. Iar Creatorul extenuat, dupa prima zi a crearii a sarit direct la a saptea. Si… s-a odihnit, lasandu-ma sa ma tarasc pe planeta livrarilor, in lumea consumatorilor infuriati si dezamagiti.
Si tu ai fi daca, la fiecare comanda ar trebui sa repeti la nesfarsit numere de telefon, adrese de destinatie si cate si mai cate… in timp ce, la capatul celalalt al firului, un angajat ar rosti, din cand in cand, un nedumerit… “ce ati spus? Repetati va rog!”.
Si tu ai fi nemultumit daca la… al nu stiu catelea apel si comanda, nimeni nu ti-ar spune… “Bine ati revenit la noi! Doriti acelasi menu sau… va putem recomanda ceva nou?”
Da, recunosc. Am cunoscut si astfel de vremuri. Am vazut multe la viata mea. Si ca sa ajung la intelepciunea de astazi, a trebuit sa cad, sa ma lovesc, sa ma poticnesc, sa primesc mustrari.
Si, pentru ce toate acestea? Nu dormeam bine, nu traiam bine si intrebarile ma mistuiau. Devenisera obsedante. “Care este semnificatia vietii mele? De ce m-am nascut pe o planeta a livrarilor, intr-un univers ostil? De ce am fost lasata sa cad prada tristetii covarsitoare? De ce? De ce? De ce?”.
Si, in toata aceasta zbatere interioara, intr-o zi… universul s-a indurat de mine si mi-a scos in cale o alta livrare. Reusita. Si… nici urma de tristete nu am vazut la ea.
Dar, cum a aparut, tot asa a si disparut din calea mea. Ca un flash, insa, lasand urme adanci. Pentru ca eu… acum… stiam ca exista si altceva. Inca nu stiam cum sa numesc acel ceva. Dar, acum puteam compara starile.
Si, din acea clipa am inceput sa vad o luminita la capatul tunelului. Iar cand luminita s-a intensificat, Creatorul meu, patronul restaurantului ce ma crease, si-a schimbat atitudinea fata de mine… creatia sa.
In acea clipa lumea s-a schimbat. Creatorul meu, patronul, a investit timp pentru documentare. Si iata cum, a aflat ca in alt univers populat cu restaurante inteligente, managerii isteti aveau o noua tehnologie Expressoft, a carei misiune incepuse inca din 1999, datorita unui vis: acela de a crea solutia software completa pentru industria HoReCa.
Si a mai aflat ca, misiunea de a proiecta, dezvolta si livra cele mai noi solutii software era indeplinita cu pasiune, in timp ce se ofereau clientilor “componentele principale ale afacerii lor: POS restaurant, eCommerce, PMS, managementul comenzilor, sisteme de inventariere si control, CRM, ERP si instrumente de raportare, impreuna cu cele mai noi echipamente hardware, toate acestea fiind parte a unei solutii calitative si integrate.”
Expressoft – Designed to Deliver!
Alo, Alo, sunt tot EU, Livrarea la Domiciliu. Metamorfozata de viata. Perfectata de Creatorul meu. Adorata de consumatorii ce nu mai prididesc sa sune pentru a plasa comenzi. Iubita de soferii care pe vremuri, dezorientati, ma urau.
Sunt eu, Livrarea la domiciliu, fosta ratusca cea urata… actuala lebada a lumii livrarilor.
Si ma confesez tie ca, precum Moise i-a salvat pe evrei si i-a scos din desertul Egiptului, precum a despicat Marea Rosie cu toiagul aparandu-i de stihiile apelor, tot asa Expressoft Technology m-a scos din dizgratie, a dat la o parte toate patimile (cauzate de neputinta de a satisfice clientii creatorului meu) pe care le induram si… m-a salvat.
Si in acea clipa, semnificatia vietii mele de livrare la domiciliu a fost revelata: fericirea clientilor. Fericire ce atrage dupa sine fericirea mea la livrare, fericirea soferilor ce ma transporta, fericirea operatorilor… si mai presus de toate… fericirea Creatorului meu… patronul si managerul intregii operatiuni.
Alo, Alo, sunt EU, livrarea la domiciliu. Fericita. Astazi, dupa o viata de chin, m-am desavarsit si am uitat zilele in care, toti ma urau. De la patronul care isi dorea sa ma desfiinteze pentru ca nu ii aduceam veniturile si profiturile asteptate, la salariatii ce preluau comenzile prinsi intr-un hatis de hartii si nervi, la soferii ce faceau livrarile, pierduti pe stradute nestiute de nimeni.
Astazi, datorita solutiilor complete Expressoft Technology, eu, livrarea la domiciliu am devenit eficienta, profitabila si iubita.
Iubita inclusiv de clienti, care, astazi sunt serviti elegant, facil si rapid, profitand de avantajele aplicatiilor de marcaj, gestiune stocuri, management si raportare, ce le fac viata usoara.
Si iata ca, acum, la fiecare apel facut in vederea plasarii unei comenzi, numerele de telefon si adresele de livrare le sunt imediat recunoscute de sistem, in sfarsit primesc produsele comandate conform timpilor de livrare estimati. Si, in plus… aduna puncte de fidelitate simtindu-se astfel tentati sa revina cu o frecventa… daca nu zilnica, macar saptamanala.
Recunosc ca pe parcursul timpului, patronul restaurantului a mai avut cateva tentative de a automatiza si tehnologiza procesul comenzilor.
Dar, ceea ce nu stia, a fost faptul ca nu poti reusi decat daca alegi exact ceea ce este potrivit pentru afacerea ta. In plus, softul pe care initial il achizitionase din alte surse, nu a beneficiat si de training pentru angajatii ce se presupunea ca o sa-l foloseasca. Drept urmare… un alt dezastru a avut loc, o alta dezamagire, iar eu am ramas la stadiul in care eram numita o livrare la domiciliu ratata si inutila.
A trebuit sa treaca ceva vreme pana si-a dat seama ca avea nevoie de ceva care sa exceada asteptarile clientilor. Dilema in care managerul se zbatea era cum sa procedeze astfel incat sa “impuste doi iepuri dintr-o lovitura”… cu alte cuvinte, sa asigure dezvoltarea afacerii sale, sa creasca profitul si in acelasi timp sa ridice standardele relatiilor cu clientii, asigurandu-le toate nevoile de calitate, cantitate, timp si flux.
Eu, livrarea la domiciliu incepusem deja sa am sperante… dar inca nu aveam o certitudine.
Un restaurant care furnizeaza si livrari la domiciliu, intampina fel de fel de situatii in urma carora apar plangerile. Ca manager al afacerii ai doua variante. Poti sa te prefaci ca nimic nu s-a intamplat, dar acest lucru va duce la prabusirea a tot ce ai cladit. Sau, poti sa iei act de aceste plangeri si sa incerci sa redresezi situatia.
Dar nu cu vorbe ci cu fapte. Iar ziua cand s-a trecut la fapte, a sosit.
A fost suficienta doar o vizita la biroul Expressoft, a caror reprezentanti te intampina mereu cu bucurie in vederea gasirii solutiei informatice potrivite. Conceperea planului nu dureaza mult si poti achizitiona solutii informatice Standard si Cloud de vanzare, gestiune stocuri, fidelizare client, raportare complexa si management pentru Delivery&Call Center.
Tentatia de a alege Solutia Cloud a fost mare. Pentru ca accesul in timp real la informatiile afacerii, sistemul de raportare complex si complet, programele de fidelizare si managementul afacerii, reprezentau avantaje majore.
Dar, cum restaurantul nostru are o singura locatie … deocamdata… s-a optat pentru Solutia Standard, a carei baza de date este gazduita local, are o interfata prietenoasa si usor de folosit, reducand semnificativ timpii de invatare, operare si de servire a clientilor.
Cu ajutorul acestei solutii:
• se sustine o organizare eficienta a personalului
• se gestioneaza corect toate livrarile
• clientii se identifica cu usurinta
• se pot personaliza produsele prin aplicarea de etichete
• se pot plasa comenzile in asteptare
• se pot prelua comenzi atipice
• procedura de fidelizare a clientilor este simpla
• se introduc cu usurinta clienti noi in baza de date
Iar in clipa in care s-a decis alegerea unor solutii software scalabile, situatiile neplacute s-au rezolvat rapid iar clientii care ieri erau nemultumiti, astazi au devenit clienti fideli.
Alo, Alo, Eu sunt livrarea la domiciliu reusita, si aceasta este confesiunea mea, avand la dispozitie, o echipa de suport tehnic 24/7.
Iar daca tu esti patronul unui restaurant inteligent, care gandeste sa dezvolte segmentul de livrare la domiciliu, probabil ca vei fi incantat sa stii care sunt beneficiile pe care ti le aduce solutia de marcaj si gestiune stocuri potrivita afacerii tale:
• Profil de client incorporat
• Preluarea comenzilor online
• Integrarea modulului Call Center
• Preluarea comenzilor clientilor in avans
• Profil Monitor in bucatarie
• Integrarea aplicatiei de vanzare cu Google maps
• Functionalitate “Alocare comenzi livratori”
• Informatii in timp real despre statusul livrarii
• Campanii promotionale in vederea fidelizarii clientilor
• Modul CRM – Customer Relationship Management
Alegand aplicatia Expressoft myCheck Delivery , alegi de fapt o solutie software complexa, dar simplu de utilizat, “care usureaza semnificativ activitatea managerilor, ajuta personalul sa se organizeze, transmite automat informatia intre sectii si, cel mai important, face servirea mult mai prompta si mai placuta pentru client prin automatizeaza procesului de preluare a comenzilor.”
Alo, Alo, sunt tot Eu, livrarea la domiciliu. Si, astazi am inteles ca Multumirea este semnificatia existentei mele.
“Pentru a avea intotdeauna clienti multumiti, livrarile la domiciliu trebuie sa se bazeze pe eficienta, rapiditate si precizie! Folosind aplicatiile Expressoft, te vei putea concentra pe dezvoltarea afacerii tale in timp ce activitatea din locatia ta se desfasoara conform standardelor.”
Si, iata ca exist intr-o lume in care, pana si Creatorul meu, patronul Restaurantului Inteligent, si-a regasit zambetul atat datorita solutiilor software eficiente si durabile cat si a echipamentelor hardware instalate si configurate si a trainingului, pe care Expressoft Technology ni le-a pus la dispozitie.
Alo, Alo, chiar nu sunt Picasso. Sunt EU… Livrarea la Domiciliu… multumita!
Iar… aceasta a fost confesiunea mea.
Note:
• Sursa foto si documentare: Expressoft
• Articolul a fost scris pentru competitia SuperBlog 2018, proba 9
Buna,
Iti multumim pentru interesul aratat probei noastre in cadrul competitiei Superblog si iti dorim succes!
Cu ganduri bune,
Echipa Expressoft
Multumesc la randul meu!!! E prima oara cand un sponsor al competitiei comenteaza pe site. O zi super buna sa aveti… exact cum ati facut-o pe a mea 🙂
🙂
Interesante și utile informații. Mult succes în competiție! 😊
Multumesc, Dorina!
Foarte interesant. Nu stiam de acest soft. Mult succes in competitie
Multumesc!
Super util! Si pot sa spun, din proprie experienta, a lucra cu CRM, e un mare avantanj.
Hugs!
Multumesc mult, Izabella! Primeste cateva hugs si de la mine 🙂
Interesant. Mult succes in competitie. M-am inscris si eu anul acesta,insa nu stau prea bine cu timpul..
Ooooo! Mult succes si tie!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne vedem la gala?
Ce draguta abordare! Chiar mi-a placut! 🙂 Mult succes la SuperBlog!
Multumesc, Oana! Sper sa spuna si juriul la fel 🙂
Foarte util articolul, nu știam de existența acestui soft. Mult succes în competiție!
Multumesc!!!
Mult succes, daca toate restaurantele ajung sa foloseasca softuri si sunt tehnologizate, it’s a yes from me 😀
Multumesc pentru vizita si comentariu, Cristi. 🙂
Acum, că am aflat backgroundul livrării la domiciliu, parcă aș comanda o pizza🤤😅
Vin si eu, s-o impartim 🙂
O abordare frumoasa si creativa! Mult succes. 🙂
Multumesc mult!