Dacă ai decis să citești acest articol, cu siguranță urăști mișcarea. Alergarea nu este activitatea ta preferată, dar știi că trebuie să faci exerciții și acesta pare cel mai practic și mai ieftin mod de a face. Pentru a prinde dragoste de mișcare, lansăm cinci sfaturi care te pot ajuta:

  1. Familiarizează-te treptat

Primele două săptămâni pot fi o tortură, dar când vei începe să te simți bine, vei descoperi o plăcere. Pentru a ajunge la acest punct trebuie să alergi cel puțin de 4 ori pe săptămână. Asta nu se întâmplă de la sine! Consider-o ca o provocare și forțează-te să o faci, dar, dacă după 2 sau 3 săptămâni încă urăști alergatul, poate că este timpul să schimbi sportul.

  1. Aleargă încet

Mai ales la început este important să știi că nu trebuie să alergi prea mult sau prea repede. Dacă tot ce se poate este un kilometru într-o de jumătate oră, așa începe. Rezistența este creată în timp, nu îți fă griji și nu te lăsa!

  1. Modifică rutina
    A alerga pentru a alerga poate deveni foarte plictisitor. Schimbă traseul, însoțește-te de câinele tău, invită un prieten, ascultă muzică în timp ce alergi. Fă ce trebuie să faci pentru a ajunge să vrei să alergi.
  2. Întărește-ți musculatura

Cu cât ai mai multă putere în picioare și abdomen, cu atât mai ușor va fi să alergi bine. Adaugă peste zi exerciții de genuflexiuni sau abdomene, sau poți încerca să alergi pe străzi în pantă.

  1. Activități complementare
    Încearcă să altermezi alergatul cu alte activități pentru a completa rutina dacă îți dorești un tonus crescut sau să pierzi în greutate. Frecventează o sală de yoga, pilates sau chiar dans de societate.

Nu te descuraja! Niciodată nu este prea târziu să te formezi.
shanti spirit simbol 2

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.