Există mai multe motive pentru care oamenii nu își ating scopul de scădere în greutate, cum ar fi consumul unei diete bogate în grăsimi, stilul de viață sedentar sau lipsa de coerență pentru a dobândi și menține obiceiuri de viață sănătoase. Cu toate acestea, există cel puțin 5 mituri care în “teorie” te fac pierzi în greutate, dar nu este așa. Iată-le:

Mitul 1. Se ard mai  multe grăsimi dacă exersezi pe stomacul gol.

Antrenamentul pe stomacul gol nu este un obicei bun. Munca fizică efectuată cu stomacul gol nu este benefică pentru a arde o cantitate mai mare de grăsimi, comparativ cu cei care fac aceste exerciții la una sau două ore după ce au mâncat.

Mitul 2. Se ard același număr de calorii dacă mergi sau alergi 1 kilometru la o anumită viteză.

Potrivit experților, alergatul poate arde până la 30% mai multe calorii decât mersul pe jos; totul depinde de intensitatea și viteza cu care o faceți. Motivul este că alergarea necesită mai mult efort fizic, deoarece trebuie să vă ridicați greutatea de la sol cu fiecare pas pe care îl faceți. Îți lucrează toți mușchii și ai nevoie de mai multă energie.

Mitul 3. O plimbare lentă de o oră este un exercițiu bun.

Mersul încet (aproximativ 5 kilometri pe oră) este foarte sănătos, deoarece influențează nivelul glicemiei, reduce stresul, iar tensiunea arterială rămâne stabilă. Dacă doriți să pierdeți în greutate și nu sunteți obișnuiți să faceți exerciții fizice susținute, aceasta este o opțiune excelentă pentru a realiza acest lucru, dar puțin câte puțin trebuie să vă măriți viteza, ca să începeți să ardeți mai multe calorii.

Mitul 4. Grăsimea devine masă musculară.

Grăsimea și mușchii sunt țesuturi diferite; Nu se transformă unul în celălalt. Dar atenție, după 30 de ani începi să pierzi masă musculară, dacă nu exersezi. Explicația este că grăsimea apare, de obicei, în locurile în care a existat deja un mușchi solid și tonificat și poți elimina grăsimea doar efectuând exerciții cardiovasculare și să construiești mușchi cu exerciții de rezistență (greutăți).

Mitul 5. Sauna și masajul înlocuiește exercițiul fizic.

Aparent, la saună veți pierde în jur de un kilogram, dar acest lucru se datorează transpirației, care se va recupera de îndată ce beți lichide. E de reținut că sauna stimulează eliberarea toxinelor. Atenție, sauna nu este recomandată cardiacilor, celor cu afecțiuni renale și dermatologice.

Masajul va duce la îmbunătăţirea circulaţiei sanguine şi fluxului limfatic, ceea ce nu vă va afecta grăsimea, dar va accelera metabolismul țesutului.

Amintiți-vă, cheia este să aveți o dietă și un tip exercițiu echilibrat, de cel puțin timp de 60 de minute zilnic, dacă doriți să vă reduceți greutatea și să vă mențineți mobilitatea și o stare de sănătate stabilă.

shanti spirit simbol 2Sfaturi și produse despre cum să învingem împreună astenia de primăvară, cu reduceri de până la 25%, ofertă valabilă în perioada 13 – 19 aprilie, pe carturesti.ro.

shanti spirit simbol 2

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.