Unealta Secreta a unui Blogger pentru Conversii in Afilieri

Sunt deja cateva luni bune de cand am hotarat sa incerc si eu sa-mi bag “nasucul” prin blogging-ul profesionist. Pare ca, mai mult de 15 ani de blogging in care am cules multumiri si lauri de bun samaritean, au fost suficienti.

Suficienti ca sa ma faca sa-mi doresc sa invat si ceva nou.

Mi-am suflecat iar manecile si am inceput studiul. Marketing, diplome, chestii digitale… care sa-mi arate cum pot fi mai buna si cum pot crea content viral.

Si uite-asa, din una in alta am ajuns si in zona… conversiilor din afilieri.

Daca citesti acest articol, este evident ca esti blogger.

Asa ca, nu o sa iti consum timpul ca sa te “introduc” in acest domeniu. Sunt sigura ca, deja palpezi acest termen.

Dar o sa-ti vorbesc putin, despre experienta mea ca afiliat.

Si despre bariera de care se loveste un blogger cand asteapta conversii in afilieri.

In curand se va implini un an de cand am folosit primul meu link de afiliat. Si de atunci, sistematic, o fac zilnic. Cu mai mult sau mai putin succes.

Am inceput in stilul “de-a valma” promovand te miri ce produse, care, evident nu ii interesau pe cititorii site-ului meu principal.

Dupa putina vreme, m-am dumirit eu cum functioneaza si am nisat afilierile, in concordanta cu profilul fiecarui site. In romana, recunosc, am doar cinci 🙂

Dar chiar si asa… afilierea tot nu functiona la capacitate maxima.

Desi, trebuie sa recunosc ca, deja ma bate gandul sa ma las de inginerie si sa ma retrag doar pe partea de blogging.

Inca cuget la acest subiect.

Evident, pentru ca conversiile in afiliere au inceput sa creasca… binisor.

Cu alte cuvinte, sa produca venituri.

Insa… mai este o mica bariera intre un afiliat care deocamdata foloseste doar content marketing-ul, fara sa se implice in reclame platite, si umplerea portofelului prin procesul de afiliere.

Iar aceasta bariera nu este altceva decat… increderea pe care vizitatorul tau, aka potentialul comparator din linkul de afiliat, o are in site-ul cu care tu te-ai afiliat.

Pe care-l promovezi.

Recunosc ca, la majoritatea advertisirilor am verificat pe propria-mi piele cum functioneaza sistemul de comenzi si cat de incantata pot fi ca cumparator, pentru a face recomandari si altora.

Dar… cat poti sa comanzi ca blogger?

Totul are o limita, dupa cum stii.

Evident, daca doresti sa ai inclusiv venituri si nu doar cheltuieli.

Asa ca am mai facut cercetari.

Si de curand am gasit o unealta secreta… care mi-a aprins cateva beculete in creier.

Acum sunt in plin proces de dezvoltare a unei strategii bazandu-ma pe ea.

Unealta pentru care vreau sa-ti “vand pontul”.

Cautam eu domol, intr-o zi cu soare, informatii despre site-urile de cumparaturi din strainatate, de unde se aprovizioneaza romanii nostrii.

Si din una din alta, am gasit un articol.

Despre magazinele online din strainatate.

Dorind sa vad daca merita sa promovez, in calitate de afiliat, si magazine “externe” am citit cu interes lista avantajelor si a dezavantajelor pe care articolul le prezenta.

Dar, nu neaparat acest articol mi s-a intiparit pe retina, cat site-ul si ideea in sine.

Pe care am inclus-o deja pe lista “uneltelor mele secrete” in vederea cresterii conversiilor in afiliere.

Website-ul nostru a luat naștere din dorința de a afișa unui public larg o prezentare succintă a magazinelor online, cu avantajele și dezavantajele fiecăruia. Scopul acestui website este ca, în urma recenziei citite, dvs. să fiți cât mai bine documentat și să decideți dacă aveți sau nu încredere să faceți cumpărături din magazinul prezentat.

Citat preluat din PareriMagazin.ro 

Din pacate, idea nu imi apartine. Altcineva a avut-o inaintea mea.

Dar… poate ca asa e mai bine. Altul a avut idea, si-a batut capul punand site-ul pe picioare, iar eu, ca blogger o sa ma aleg cu profit.

Care este acest profit?

Imediat iti detaliez.

Am pornit de la bariera de care-ti povesteam. Increderea sau neincrederea potentialului cumparator in anumite magazine online.

Incredere pe care, tu ca blogger, degeaba incerci sa o construiesti cu mijloace simple.

Orice vizitator stie ca tu esti subiectiv, asa ca, oricum te priveste cu o oarecare neincredere.

Dar, orice vizitator neincrezator, devine mult mai receptiv si maleabil, daca are la indemana recenzii facute de alti cumparatori.

Stiu… Ai putea spune ca oricum… cand vrei sa achizitionezi online un produs, citesti recenziile facute de alti cumparatori.

Asa este.

O fac si eu.

Dar… spune-mi cu mana pe inima… cand vezi un produs cu mii de recenzii de cinci stele, nu ai niciodata… absolut niciodata… feelingul ca poate, poate, sunt si recenzii “fabricate” acolo?

Poate ca tu nu ai avut, dar eu… da.

Nu de prea multe ori, insa, categoric am avut.

Si uite asa am ajuns la Unealta secreta.

Aka PareriMagazin.ro.

Iti garantez ca cei care cumpara online, cauta inclusiv pareri despre magazine.

Vor sa stie cu ce probleme s-au confruntat alti cumparatori. Evident, daca, au existat ceva probleme. Vor sa stie cum decurge procesul de achizitionare si livrare. Vor sa stie ce se intampla cu banii lor.

Pentru ca au acest drept.

Tot asa cum il am si eu.

Si tu.

Ca atare, mi-am aruncat putintel privirea peste lista de magazine clasate pe categorii, dintre care, in unele, eu ca afiliat activez.

  • Fashion
  • IT&C
  • Electronice si electrocasnice
  • Carti
  • Casa si decoratiuni
  • Sport si alte activitati
  • Alimente si produse natural
  • Cadouri si flori
  • Ingrijire personala si cosmetic
  • Si inca multe alte categorii in care inca nu am avut curajul sa pasesc ca afiliat.

Am gasit in aceste liste, pareri despre cativa advertiser-i cu care sunt afiliata.

Tare m-am bucurat.

Acum pot sa recomand nu doar bazandu-ma pe propria parere, sau pe recenziile aparute in site-ul advertiserului, ci ma folosesc de aceasta unealta secreta.

Care are trei mari calitati.

  1. Impartialitate
  2. Obiectivitate
  3. Complexitate

Calitati ce vor topi bariera de neincredere pe care eventual, un potential cumparator o poate avea fata de recomandarile tale.

Si uite asa… procesul de afiliere in care am intrat, va deveni mult mai usor.

Nu sunt platita sa fac reclama acestui site si nici nu imi iese ceva la “aceasta afacere”.

Pur si simplu, scriu pentru ca stiu cat de grea si anevoioasa poate fi viata unui blogger, mai ales daca doreste sa “make a living” din aceasta activitate.

Singurul scop ascuns pentru care ti-am dezvaluit unealta mea secreta, este ca lumea sa devina mai buna.

Pentru ca, daca tu, bloggerul esti fericit si ai o viata plina de satisfactii, nu doar spirituale ci inclusiv materiale, atunci vei da tot ce ai mai bun din tine, pentru a produce content pentru cititorii tai.

Cititori ale caror vieti s-ar putea schimba in bine.

Tocmai datorita cunoasterii pe care tu le-o impartasesti.

 

NOTA:

Dupa cum deja stiti, Shanti-Spirit este implicat in Campania de strangere de fonduri pentru Radu Tuglea, in lupta sa cu Cancerul.

Radu, este unul din blogerii care de ani de zile ne incanta inimile si sufletele cu “arta” pe care o pune in cuvinte pe site-ul Dincolo de Nori.

Pentru noi, cititorii.

Multi bloggeri s-au alaturat acestei campanii, si deja au inceput sa se vireze donatiile.

Unul dintre acesti donatori inimosi este ownerul site-ului amintit in prezentul articol.

Nimeni nu mi-a cerut nimic.

Pur si simplu, am scris articolul si mi-l asum, dupa ce am vizitat site-ul PareriMagazin.ro si mi-am dat seama de idea brilianta si de multiplele posibilitati pe care acest site le poate oferi unui blogger.

Ca mine si ca tine.

Pentru o lume mai buna!

In care Radu va continua cu aceeasi maiestrie sa scrie pentru noi!

 

27 COMENTARII

    • Multumesc pentru vizita, Sorin 🙂
      Raspunsul este “pareri despre magazine” pe care bloggerul afiliat le are la dispozitie. Depinde de creativitatea fiecarui blogger modul in care profita de aceasta unealta.

    • Asa am gandit si eu cand am vazut site-ul. Drocamdata ma concentrez doar pe content, asa ca pentru mine site-ul a picat la “tanc”. Multumesc pentru vizita si comentariu, Cristi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.